Bergsjön



Ett dygn i göteborg...nästan...tror jag.
Har bott på radisson sas i lyx rum ;)
Gick på stan, va på universeum.. ( de va typ en apa där som satt och åt på en jätte stor fin fjäril, sen kastade han vingarna !!)
Va inne på topshop och beyond retro . shit jag blev kär i kläderna där massa MASSA fina retro klänningar.

De va skönt att komma bort lite och gå på relaxen och så men nästan de ända jag tänkte va
bergsjön
sjustjärnan 4
björkbacken
P.12:an

Alla minnen blir för mycket, men jag försöker tänka på annat.. och höll för öronen när dom pratade göteborska.
Vi tog ett lite tidigare tåg hem än planerat.

Jag har ätit lika mycet som en jävla elefant också.. och jag ser nog ut som typ en valross eller nått nu. blä

JAG SAKNAR MIN TIDDA OCH MIN FINA NATHA SÅ MYCKET ATT JAG NÄSTAN AVLIDER!!!

ne nu ska jag ut och förstöra lungorna... puss puss



Kommentarer
Postat av: tidda

snart är du här sötnos <3 men jag är rädd att jag inte är så rolig att vara med, jag är bara en massa depp atm :/ PUSS PÅ DIG :*

2009-04-10 @ 16:06:50
URL: http://fuckingtidda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0