hejjaghatarpoliser...menuniformerärsexiga ><



BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej

Jag är på väg att ge upp.
Nej de är jag inte
jag tänker inte ge upp
de bara KÄNNS så
Jag tänker kämpa

Herr rakblad
öga mot öga
fot mot pung

Jag tänker inte

de är väldigt frestande när ångesten och skammen tar över
Men jag kan ju inte sitta och skära mig i hela livet...
eller jag KAN , men jag VILL inte
vad är de för något liv?
ja jag vet då kan man fråga sig. vad är de här för något liv?
men innnerst inne  här någonstans så finns de faktiskt liv
och de är de livet som man ska leta upp, ta tag i och ALDRIG släppa

Jag har hittat de där livet sen jag kom hit till älvgården..
nu gäller de bara att inte släppa det och ta den enkla vägen
Ta till gammla vanor som jag vet har fungerat
de som jag vet hjälper, kortsiktigt
Nu måste jag hitta andra sätt att hantera ångesten och hatet mot mig själv
Hatet ska man bearbeta och så försvinner de säger dom
ångesten den måste jag stå kvar i och hitta andra sätt att hantera den på...
sätt som är bra långsiktigt
Jag vet att de här låter som psykolog trams snack
men de är så de är
Jag trodde inte heller på de i början
men tillslut så började jag inse.
När jag inte va så insnärjd i mitt dåliga mående
ibland är man bara för sjuk för at inse

en dag kommer man bara att förstå

Kommentarer
Postat av: triis

Jag vet att du kommer klara det här.

Du kommer att klara det här galant.

Du är riktigt stark !

Och du har fått dina tankar på rätt spår,

så fortsätt att gå framåt, men bara så du vet.

jag finns här för dig !!! <3

2009-04-13 @ 20:15:54
URL: http://ungtriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0