Labil?

Allt går uppåt och neråt idag..
Har vart i köpis (valbo köpcentrum) och bara tittat runt lite..
Vi va där med C (personal), hennes kar är ju polis och så såg vi en polis bil och så kom de två poliser gående. Jag blev ju livrädd och sprang där ifrån. Jag vet inte, men jag är så jävla livrädd för poliser och väktare efter att ha blivit hämtad av polisen ett ex antal gånger. De blev alltid samma sak brottningsmatch, handbojor, polisbil och sirener, BUP, bältessäng, sprutor och massa blåmärken, sen så minns jag knappt vad som hänt. Men iallafall hon sa att de va hennes kompisar, fast de gjorde mig inte mindre rädd. Men sen va de schyssta och gick därifrån så att jag kunde få komma fram igen.

Vi har haft grillkväll, C ´s kar och unge på 2-3 år kom förbi och åt med oss och hoppade studsmatta.

Har setat på taket en stund och rökt också.

Men nu längtar jag hem hem. Alltså hem till sthlm.
Jag vet inte men de känns inte som om jag vet vart jag har folk här, inte mig själv heller ena sekunden är jag glad och andra sekunden ledsen. visst de skulle vara samma sak för mig om jag va hemma, men då finns de ju folk som inte är lika labila som mig, omkring mig.
Här är de ju nästan samma sak för alla andra så om jag e jätte depp och antisocial så kanske de e nån som känner sig jätte social och håller på och stör mig. Och sen när jag får typ ADHD och blir social så sitter alla och deppar å stänger in sig på rummen. Då blir jag automatiskt lite deppigare än vad jag skulle vara om alla omkring mig va glada.
Hehe fett komplicerat de här blev. Men de är så de är här på Älvgården.'

ne nu ska jag ut och röka och sen kommer jag in och skriver lite till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0