Minnesvärt

Vi har det jätte mysigt här just nu...
Vi från vinkeln och så längan har ätit middag tillsammans, vi grillade ute på altanen och jag åt faktiskt kött...elller korv rättare sagt.
Studdsade studdsmatta och kedjerökte.
Jag har inte haft de så här mysigt ända sedan jag blev sjuk, men nu så. Nu är det dags att ta igen alla minnesvärda stunder som jag har missat.
Flera stycken här har planerat eller mer impulsivt lovat varandra att de ska sova ute på studdsmattan i natt...som, gammal scout så klarar jag kylan men nu är de mer mörkret som oroar mig.
Mörkret och rädslan att någon ska komma och ta mig, så jag får se hur de blir med de där att sova under bar himmel i natt... kanske när de börjar bli lite ljusare ute.

Nu ska jag gå ut och röka ^^

Kommentarer
Postat av: tidda

När det blir ljusare så gör vi det, fett med att vi gör det då :D

2009-04-05 @ 19:20:35
URL: http://fuckingtidda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig

2009-04-12 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0