Sthlm och hårda ord



Jobbig och skön dag på samma gång...
Dra åt helvete. dom tre orden kan betyda så mycket när dom kommer från en männsika som man älskar så jävla mycket som jag älskar henne.
Jag tänker inte dra åt helvete, jag tänker finnas här för henne.
Hon har anledningar att vara sur på mig så jag låter henne vara de ett tag, men allt jag har gjort, att jag svek henne, de låter klyschigt men jag gjorde de bara av kärlek.
För jag älskar henne, jag älskar dig gumman. Glöm aldrig bort de <3
Utan dig skulle jag inte leva idag. Du och jag, även efter allt?
I mina ögon kommer de alltid att vara du och jag.
Du är mitt allt.
Så förlåt mig..förlåt mig om jag svek dig, så småning om kommer du att förstå, då kommer du att se.

Älskar dig

Är förresten i sthlm nu. tågresan gick förvånansvärt bra.. Tog inge stesolid heller, bara theralen.
Sen så åkte jag så tidigt så jag sov nästan hela resan...nice.
sen har jag vart i stan me steffi, lijah, björn och co vi åt glass i kungsan och drack red bull.
mysigt bara de att alla hade en pojkvänn med sig....förrutom jag ( som inte hade någon flickvän med mig heller) kändes fett ensamt så jag ringde min kära Tidda så slapp jag känna mig så ensam

Snart kommer M hit och fikar tror jag...de ska bli trevlans, har saknat henne massor.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0