MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!





Det fria livet jag skapat.....KROSSAT .
Tryggeten...KROSSAD
Vännerna kärleken ...
ALLT ÄR KROSSAT och förstört av denna värld.
Hur länge orkar jag kämpa vidare?
ingen aning men det är inte länge.

Hur gör ni?
Hur kan ni få era liv att bli så pass värdiga att leva?


Hur fan gör man.

Nu känner jag mig som tre år och vill bara kura ihop mig nder sängen med en stor filt om mig och aldrig komma ut ur min trygga bubbla igen. De här är orätvist!!!
VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DET HÄR?????!!!!!!!!
MÖH!


Kommentarer
Postat av: ida

älsklingen då! Jag är hemma nu och finns bara ett samtal bort! Du kommer klara de här, jag hjälper dig!

Ring mig (hem, min mobil är stulen) 0491-91428 puss

2009-08-08 @ 19:04:46
URL: http://tjolanta.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0