Behandling=Svårt,uttmattande,jobbigt,upprivande.

Har vart på min PTSD behandling hos min Kbt-psykolog på PRIMA.
Man kanske tycker att man ska må bra när man kommer ifrån ett psykologsamtal men icke då!
Förut när jag va på Älvgården så var ju det här med Kbt helt nytt för mig så jag trodde i stunder att de bara var ett gäng sadister som gjorde allt för att se mig lida och tvingade mig gå igenom allt det här bara för att dom njuter utav att se mig förtvivlad.
Men nu förstår jag efter att ha gått på Kbt på olika ställen i ett år nu.
Trauma-ångestkurvor-plan-hemläxa-EXPONERING (med responsprevention)-ångestkurvor-hemläxa...om och om igen.

Och jag är så jävla paranoid och känner mig förföljd hela tiden.

.___.

JAG ÄR TRÖTT!
På livet?
På mig själv?
På idioter?
På minnen?
På Tankar?
På känslor?
På onda cirklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0