cp personal

usch!
vilken totalt opalnerad dag det här har blivit.
och jag är ju ful ...så jävla ful hehe

jag blev sur på personalen för att dom vägrade skjutsa mig till charlottes födelsedags fika ...MÖH!
så jag tog mina saker och gick. men sen kom jag på. inga pengar. jag vågar inte åka tåg eller buss. och jag kommer lixom ingen vart. så jag gick till lekplatsen och ringde weronica. (lekplatsen ligger btw typ 500m bort från älvgården. MÖH!
hon kunde iaf hämta mig i gävle så vi kunde åka till charlotte tilsammans :) sen fick jag skjutts tillbaka av henke. så de funkade väll i slut ändanl. men de jävligt omständigt. för mycket skrik, tårar och smällandes i dörrar. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0