Födelsedag...snart...lr kanske int ><



Jag har planer nu...och separationsångest.

både bra och fett dåligt.

De är bra med planer och de suger med separationsångest

Jag hade tänkt att järngänget Tidda, patricia och Dännis ska fira min födelse dag lite i förväg eftersom att jag flyttar hem samma vecka som jag fyller år. och då hade jag tänkt att vi skulle boka övernattningslägenheten och ha tjejkväll där...se på film och äta god mat ;D
och gå och bada...ta ett kvällsdopp mhhm. men jag har inte så bra fantasi så ni får komma med några bra förslag om hur vi ska lägga upp dagen/kvällen/natten ;)

bara ett krav inga droger...men de va ju självklart säger vi ><

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0