Länge sen

Det var väldigt länge sedan jag skrivit.
Datorn har vart trasig. jag har inte haft någon ork.
Ska försöka att komma igång lite smått för att sedan blogga som förut igen. :)

Mycket har hänt många upp och ner gångar.

Vill passa på att skriva, JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET CHARLIE <3
du gick som en kamel...men du va söt ändå.

Han gick bort...avlivades..dog vad du nu vill kalla det förra lördagen.
En familjemedlem saknas och det känns konstigt nu när jag är hemma (permission) att inte se hans matskål. Känna hans sträva tunga på min hand, hans lukt/doft (både de dåliga och bra om man ska sägha så)
och hans värme och kärlek när man är ledsen och han ligger bredvid en. jag saknar honom helt enkelt. jag saknar dig.

Ida har vart och hälsat på uppe i gävle. det va väldigt uppskattat utav mig. Jag har känt mig så jävla ensam, ett stort jäkla hål inom mig efter dom få "vänner" jag haft och som kallar mig sin vän fast de aldrig hör av sig och när de gör de så kommer de oftast bara med massa tråkigheter som jag inte vill höra. Dom som brutalt lämmnat mig och sedan efter ett tag tar kontakt med mig när jag är mitt uppe i min "gå-vidare-process" . SLUTA RUBBA MIN TRYGGHETSCIRKEL. bestämm er för fan.  jag är ialla fall riktigt glad att du kom upp till mig ida. det va en underbar helg bortsätt från dom tråkiga nyheterna jag fick hemmifrån (om charlie) . men hela den processen skulle bara ha blivit värre om inte du var där <3

och på älvgården. Jag vill bara säga att jag är så jävla trött på en del personer där som miss-sköter sig och låter det gå ut över andra och som inte tar något ansvar över sig själv :( blää!
Men de är tur att jag har dig Tidda .
De är INTE gult på vinkeln
och så blir det inget mer ska vi sägha

Kommentarer
Postat av: tidda

JAG SAKNAR DIG FINA FINA FINA ÄLSKADE PIFF <3

Skulle verkligen behöva dig här just precis nu,

eftersom soc är dumma i huvet och jag behöver ditt kärleksstöd <3



PUSS (PM ÄR RANDOM MEN SÖT ÄNDÅ<3)

2009-06-19 @ 15:06:29
URL: http://fuckingtidda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0