Vrede!!!!!!!!!!

Ljuset är så långt borta. Det känns som om det var en evighet sen jag såg det sist.
Den onda cirkeln fortsätter som vanligt.
Jag ORKAR INTE mera.
Akut läkarsamtalet är suddigt av ilska, ångest och ledsamhet.
Det var som att prata till en vägg, eller kanske en papegoja som bara kunde upprepa en enda sak.
De kommer inte att ge mig tryggheten och skyddet som jag behöver. De ser hotet som något som endast var där för att skrämma mig. Men jag vet. JAG VET. att det var inte tomma ord.
Jag kommer bli mördad och mycket mer än så.
Det är mitt öde.
Jag skriver det väldigt okänsligt kanske ni tycker men det är inte okänsligt.
Det är sanningen och sanningen är inte ett enda fucking jävla dugg finkänslig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rädslan bygger på sig för varje dag.
Ångesten med.
Jag vill gömma mig. Från världen, från mina innre demoner.
gömma mig på något ställe där ångestmonstrena inte kan nå mig.

Men det jag egentligen vill det är att någon tar sitt ansvar. Jag har gjort allt jag kan och jag orkar inte göra något mer. Jag ligger ner och kan inte röra mig. Nu är det deras tur. NU ÄR DET FAN DERAS TUR. Dom är till för att hjälpa men dom har inte hjälpt mig ett skit, dom har fått mig att känna mig meningslös, dom har kränkt, dom har fått mig att tappa hoppet på världen och all möjlig hjälp som kanske finns därute. OM det finns någon hjälp , då får den fan visa sig och ta sit ansvar. JÄVLA MYNDIGHETER!
TJÄNSTEFEL! men det är ju närmare omöjligt att stämma en myndighet. Jag vill inte ha era jävla pengar. Jag vill ha den hjälpen som ni är skyldig mig!

FUCK YOU! FUCK VÄRLDEN!
FYFAN VAD JAG ÄR ARG!!!
JAG HATAR ER!
Ni sparkar på den som redan ligger ner. Ni straffar mig för att jag mår dåligt.




Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

känner igenom mig i din frustration och jag önskar jag kunde skriva något som gör det ltie bättre men... jag vet att jag inte kan :(



sv ang placebo: Ah, då ses vi där! JAg komemr nog stå långt bak med en öl i handen, är inte mycket för att stå och trängas längst fram.

2009-10-27 @ 23:03:11
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Marielle ♥

SV: Hihihih åh lugg <3



Hoppas allt blir bättre, du är värd så mycket mer sötnos!

Hoppas även att vi kan ses någon dag, saknar dig så mycket!

Kämpa på, för vi runt omkring tror på dig.

<3

2009-11-13 @ 21:49:43
URL: http://mmwesterberg.blogg.se/
Postat av: Dexxter

Jag känner igen mig så mycket i det du skriver, det är läskigt. Hoppas att det löser sig

<3

2009-11-20 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0