Remember the rain.



I had something else in mind.

Kommentarer
Postat av: Melle

Du är så fin. Kämpa, jag vet att du kan klara det! Jag vet att det låter knäppt, men jag skulle gärna vilja träffa dig någon dag. Vi kan typ.. Se på film, fota eller vad som helst. Jag känner igen mig jättemycket i dig, vill att du ska må bra. Du är så stark och så fin. Jättefin. Lite random sådär, jag älskar grönt. Jättefint nagellack. <3<3

2010-02-27 @ 21:25:57
URL: http://Nogg.se/FuckingMelle
Postat av: tiddis

jag saknar dig.

och jag är aspig, förstår inte vad som händer oss.

känns som om jag inte gör som jag ska men isåfall går det väl åt båda hållen?

jag saknar oss.

2011-12-29 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0