Lysande Sickan!

Fint! Vad är det här för någon framtid? Inte den jag kämpar efter i alla fall. 
Inte så kul när man får syn på papper och konversationer man inte ska få syn på utav läkare och detta är vad de har att säga om en. Jag överlever väll förhoppningsvis. Jag är avtrubbat mig själv med mediciner, så jag slipper helvetes helgerna. Något i stil med medicinsk koma är ungefär vad jag vill uppnå nu.



"Effekterna av medicinsk behandling har över åren varit marginell och Patricia bedöms av behandlande läkare som ett mycket svårt fall."


"Utsikterna för henne att kunna leva ett självständigt liv är troligtvis små och där hon i framtiden d.v.s. efter utflytt från föräldrahemmet, med största sannolikhet kommer att behöva vists vid ett personaltät och kvalificerat boende."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0