1/2-2012 Knocking on heavens door.

Jag kunde knappt somna i natt, jag tänkte på Isabelle.
Och kände en sån där rivande, huggande saknad.
Som en zombie pallrade jag mig upp gick ut tog en cigg, kommer in och hör min pappa prata i telefon inne på toaletten.
Han låter stressad, ganska uppgiven och frågar om personen i telefonen vill prata med mig (mamma), nehe ok då.
Låt mig prata med henne.
Jag fick en hemsk känsla kände att det var något på gång, redo att rusa till sjukhuset och ta hand om faster min spendera ett par sista minuter med henne.
Man mamma lät samlad men ändå allvarlig.
-Jo det är så att Nu har nina Gått vidare, hon somnade in för en liten stund sedan, jag är på väg till sjukhuset nu.
-Nej nej nej nej nej nej nej nej nej. För varje nej så gick jag ett steg bakåt ända tills jag stötte ihop med väggen.
Det kan inte vara sant, inte idag. Jag skulle ju hälsa på dig. Du skulle le och jag skulle stryka dig på din varma panna.
-Det här går inte sa jag, jag har soc möte jag måste gå på mötet. jag måste härifrån. jag vill inte se er inte höra er, och min syster vet inget än. Jag stängde av känslorna helt. och sprang ut till taxin.
Taxiresan var en enda jävla dimma, jag grät och glömde helt bort att andas.
När de öppnade dörren på solå och sa godmorgon så bröt jag ihop. Jag skrek och jag grät sparkade och slog i väggarna (förlåt för att jag gjorde ett hål med dojjan). Jag skrek.
JÄVLA LIV
Jävla helvete
Jag orkar inte mer, JAG ORKAR INTE MER.
Och jag grät där i en hög på golvet.
Jävla sjukhus.
jävla cancer och
jävla död, varför ska alla dö. Snälla dö inte.
-Har det hänt något patricia, eller är du bara allmänt ledsen.
-Hon är död. HON ÄR DÖD.Hon är död Hon är död Hon är död Hon är död
Jag satt i säkert 5-10 minuter och kunde bara säga; Hon är död.
Pappa och syster hämtade upp mig och vi åkte till sjukhuset.
Jag vill inte se henne, jag vill att hon ska se ut som vanligt.
Men det gör hon inte. Hon är troligtvis ganska kall.
Men jag vill så gärna gå upp dit ch krama hennes hand och pussa henne i pannan.
Men jag våga inte, jag orkar inte.
Idag är jag tom. så tom så tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0