22/2-2012 Jag lever på impuls nu.

Trög dag.
Trött, utmattad, what ever.
Deppig och labil är väll statusen just idag.
Nu har det gått ett par dagar (?) i tomhet och det bådar för kaos storm.
Jag måste ju känna någonting, något riktigt något konstant.
Jag har så mycket känslor och tankar att det blir en enorm tomhet, inte bara utav saknad och sorg.
Utan även av meningslöshet.
Jag känner för att göra någonting impulsivt, oväntat och troligt vis totalt idiotiskt och korkat.
Vad denna impulsivitet ska leda till, ja det vet jag inte.
"Tack vare" denna meningslöshet så kan jag ha en tendens att göra lite för våghalsiga och dumma saker.
För varje gång jag hamnar i en livskris (ja jag har haft en del) så vill jag ha någon förändring,
glömma allt det gammla och bara bryta mina egna banor.
Vem vet det kanske blir en britney spears meltdown och jag rakar av mig allt hår.
Men troligt vis kommer jag väl bara peta i mig mina piller (lagligt förskrivna) och försöka döva den här kraften av av av av...impulsivitet.
Ja...en gång i tiden så var man lite snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0