24/1-2012

Det blev inte mycket sömn inatt, en sådär 4 timmar kanske.
Så som det har varit den senaste tiden.
Jag var på läkarsamtal idag, och de var oroliga för mig, att jag tog på mig för mycket ansvar, jobb och belastningar.
Att jag knappt sover och humöret och sinnesstämmningarna är påväg att tippa över till alldeles fel håll.
De skrev ut Nitrazepam till mig, stilnocten fungerar inte längre. Möh.
Och dom har rätt.
Det här är för mycket för mig att bära, men det hjälper inte. Det spelar ingen roll.
För jag måste göra något. Jag måste finnas där.
Jag måste ha en mening, jag har inte tid att vara sjuk nu.
För det är du.
Du är så sjuk så sjuk, och jag måste hjälpa dig.
Jag spelar ingen roll.
Allt handlar om dig nu.
Ditt välmående, ditt bästa.
Nu betyder du verkligen allt för mig.
Så skärp dig Patricia, skaffa dig lite kontroll.
Det är inte rätt tid nu.
En sjukdomsepisod är det inte rätt läge för nu (om det någonsin är det frågar jag mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0