Tisdag.För att göra en lång historia kort.

Min K (min sjuksköterska) körde in mig till psykakuten i tisdags och de bedömde att suicid risken var hög.
Så jag fick ett extra vak och tillslut kom jag upp till 51:an igen.
Var ute på rökbalkongen med två andra tjejer kl 4 på morgonen/natten i 18 minusgrader och rökte.
Mådde piss.
Blev bestämt att jag skulle bli utskriven på fredag för att sedan bli inlagd igen denna kommande tisdag (direkt efter begravningen)
Jag fick ett aningen panik påslag då jag kom hem och rummet var städat, lådorna rotade i.
Och vassa sakerna var borta.
But maybe it's for the greater good.
Nu sitter jag med hårfärg i, vill vara åtminstonde lite "fin" på begravningen.
Ser inte direkt fram emot det.
Döden är...tråkig. Därav uttrycket...dötrist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0