Du har dina moln, och jag kan inte skingra dom kan inte låta dom va. Och jag har mina ord, som du sa.

Jag hatar dig det vet du.
Men jag önskar att någon kunde älska dig.
Att någon kunde hålla om dig.
Att jag kunde spola i tiden och omfamna dig.
Omfamna mig.
Jag önskar att du älskade dig själv.
Istället är vi förstörda nu.
Trasiga från insidan och ut.
Men jag älskar dig, du var ett barn.
Du var ett oskyldigt barn och jag älskar dig så mycket.
Du var ett oskyldigt barn och de skadade dig så.
Det så kallade systemet?
De gjorde dig så illa, på många outgrundliga sätt av outgrundliga skäl.
Jag är rädd att väcka dessa demoner.
De som får mig att skaka inombords.
Jag är rädd att väcka dessa demoner, som gjorde dig så illa.
Demoner som spökar hos mig än idag.
År efter år, dag efter timme efter minut efter sekund.
Jag hatade dig då, jag hatade mig.
Felet var ju ditt, de sa det så tydligt felet var ditt. felet var mitt.
Så håll käften jävla hora.
Ja gör det, du gör det så bra.
Förlåt älskade vän.
Förlåt för att de inte skyddade dig.
Förlåt för att de gjorde dig så illa.
Förlåt att de behandlade dig som allt annat än något mänskligt och levande.
Förlåt att de bahandlade dig som ett stycke smutsigt kött, istället för ett barn.
Ett barn, ett barn.
Du var ett barn, så skadat och alldeles livrädd.
Vettskrämd.
Du förtjänade så mycket mer.
Du förtjänade inte att bli mig.
Men det är du nu,
och allt jag kan säga är förlåt.
Vill du att jag ska släppa taget så gör jag det, jag gör det, jag gör vad som helst för dig.
Allt de inte gjorde, jag gör allt.
Men jag tror att du vill något annat, du vill inte vara mig.
Du vill vara fri.
Du vill vara ett barn,
Och barn ska va fria.
Barn..man ska ta deras parti.
Förlåt älskade vän.
Förlåt förlåt förlåt, förlåter du någonsin dig själv?












Du förtjänade det bästa, men allt du fick var skit.
Du förtjänade ett liv, upprättning, men allt du fick vara att förvandlas till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0