It's my life.

Schyssta klubben.
Varit inlagd i en vecka, blev utskriven i onsdags.
Svält mig själv/glömt bort att äta på hela den veckan.
Kommer hem. Idag, inte ätit en gnutta.
Helt glömt bort det.
Middag (Familje middag dessutom).
Kött med kött. (Jag är Vegetarian)
Tar en bulle, mormor morfar farmor alla kollar på mig.
Skakar på huvudet, Nej det där är inte bra!
Det är det du blir fet utav. (Mm Tack)
Då går jag och äter min jävla bulle någon annan stans då.
Går till baksidan och slänger bullen åt helvete.
Jag har magkattaren från satan.
Och lågt blodsocker men eftersom att jag är fet så har jag tydligen ingen rätt till att äta en jävla bulle.
(Och då ska ni ha i tanke att alla de väger 115 kg +.)
Fuckoff an die.
Vill ni seriöst att jag ska ligga dubbelvikt över toaletten och spy hela natten.
För ni vet MYCKET VÄL att jag har ätstörningar (bulimiker).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0