hat

Sitter i soffan och tittar på simpsons... har vart utedag i "skolan" idag 

Hatet tog över igår...smutskänslorna.
Alla gammla tankar kom tillbaka. 
Jag har fått förklarat för mig hundratals gånger och hatet och ångesten
inte ska behöva vara mot mig själv, men de bara blir så. Jag vet inte åt vem jag ska rikta allt. jag behöver något konkret...någon.
men sen så fick jag hjälp och stöd av min kp...min totalt jätte virriga och knasiga kp ><

Har haft samtal med min terapeft idag också vi har gjort ett schema...ett dusch schema . fett jobbigt!!!

jag badar kanske vart annan vecka eller så men duscha har jag inte gjort på typ ett år. de gör fett ont att duscha, strålarna mot huden, aj! 
men nu har hon ialla fall gjort ett shcema där jag ska duscha varannan dag (!!!)
och idag börjar vi kan bara säga MÖH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0