Kämpar på...Sthlm-gbg nästa



Har packat nästan allt nu... imorrn blir de hem till sthlm igen.
Ska va hemma och fira påsk med familjen.
På onsdag ska jag och mamma ta tåget ner till göteborg , för mig är de typ sveriges rövhåll eller nått.
Ta inte illa upp om du tycker om gbg. de är bara de att jag vart ofrivilligt inlåst på paragraf tolv hemmet björkbacken där. och de va väll de värsta som kunde hända just då.
Men iallafall, vi ska bo på lyxhotell och ha fri till gång till relax avdelningen (way :D)

Jag ser både fram emot resan och skräck och ångest inför den. Jag börjar bara tänka på hur de va förut. Hur jävla dåligt jag mådde. Jag va verkligen inte försiktig om mig själv, jag kunde ju faktiskt ha dött, tänker jag på nu rätt så ofta. Men då ville jag ju bara dö.
 Men nu vill jag kämpa, jag kommer att kämpa in i de sista. För de här ska fan bli bra nån gång. Ingen mer PTSD inga mer psykoser eller depressioner. Kanske inte just nu då. Men de ska bli så. JAG VILL INTE BLI STYRD AV MIN ÅNGEST NÅ MER! punkt slut.

förresten så jobbar L... min knasiga kp i dag. nice

kämpar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0