Vågor

datorn är fortfarande trasig.

Stress stress bara massa stress och smuts.
Har försökt att hitta ro men de har varit väldigt svårt.

I går så blev jag lite ehh yr på min stilnoct, yr och ja typ kreativ. Så jag satt och skrev, hittade de jag skrivit i morse och typ what the fuck . Jag hade skrivit ett halft A4 papper om regnbågsprickar ><
 

Allt känns bara så jävla möh just nu.
Har börjat att få mer minnes bilder från bup tiden...poliser som bär mig in i bältesrummet. Män i vita rockar som ger mej sprutor när jag ligger fast bältad och försöker komma loss.
Får panik och blir bara så jävla arg på hur dom "behandlar" folk där.
Fyfan för bup. 
dom gör inte ett ända jävla skit förutom att förvara en. Blir man för jobbig att förvara så bältar dom fast en, drogar ner en och sen slänger ut en och säger att man är färdig behandlad även fast man egentligen mår och visar att man mår sämmre än från början. 
cp bup

Kommentarer
Postat av: tidda

ÅH! du ska lätt visa mig det du skrev, mihi :*

2009-05-11 @ 22:18:05
URL: http://fuckingtidda.blogg.se/
Postat av: IsabelleCykelställ

(blev error på ditt inlägg innan så jag kommenterar på denna: )



Patricia, du är inte ensam. Det kan kännas så, och alla är ju på sätt och vis ensamma. Vissa mer än andra.

Men glöm inte bort din familj och personerna runt omkring dig som stöttar dig mot ett bättre liv!



Jag ser hur du kämpar och vet att du kommer klara det, men att återhämta sig är jobbigt.

Mycket jobbigare ibland än att agera på alla känslor och bara låta bli det där ansvaret.

Allting har för och nackdelar, men min åsikt är att ett lyckligt liv med livets små svårigheter är bättre än ett trasigt destruktivt liv där allt är för stunden.



Stressa inte för mycket! Magkatarr gör fett ont!



<3

-kram-

2009-05-12 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0