yay

värsta stora YAAAY just nu...
Jag ska få börja rida oftare typ 2-3 ggr vecka...och så ska jag börja cykla till stallet. fett me mys.

sitter inne på Tiddas rum...min fina fina ängel <3 
me löv you :) 

har vart en jätte stressig dag...även fast jag inte har så mycke att stressa över. inre stress helt enkelt. 
men jag har ialla fall vart duktig och börjat tvätta nästan städat färdigt rummet. och så har jag packat upp min resväska. och gått en promenad .

jag kan inte sluta att tänka på frammtiden och allt som har hänt...de små små stegen frammåt har blivit ett enda stort steg från hur de va förut...ett JÄTTE steg.

tidda lövs köffe
köffe lövs tidda <3

Kommentarer
Postat av: tidda

Du är bra och me löv you också <3

köffe lövs tidda, hihi

PÖSS :*

2009-05-19 @ 18:45:58
URL: http://fuckingtidda.blogg.se/
Postat av: Ida

Du bloggar inte särskilt offta eller hur patricia... hihi På fredag blir de myspys för då ses vi igen! WIII

2009-06-06 @ 17:37:21
URL: http://tjolanta.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0