I love you, I swear that's true, I can not live whitout you.

Förlåt för alla hårda ord.
Förlåt för alla kämpiga år.
Förlåt för att min sjukdom har skadat dig.
Förlåt för att livet inte blev som vi förutsatt.
Förlåt för att jag svikit dig.
Förlåt för att jag gjort revolt.

Jag älskar dig mamma, det har jag gjort hela tiden, även om jag visat dig andra sidor.
Jag är tacksam att jag har dig.
Jag är tacksam för allt du gjort.
Jag är tacksam för att du sagt nej.
Jag är tacksam för att du räddat mig.
Jag är tacksam att du hållt mig vid liv, oavsett hur många mil och lagar som varit emellan oss.
Jag är tacksam att du tagit hand om familjen.
Jag är tacksam för at du aldrig har gett upp.

Jag är ledsen mamma för all smärta jag försatt dig i.
Men jag älskar dig det vet du.
Är det sant att du har det lättare nu?
Är det sant allt de sagt, att jag är en börda och att du får vila nu?

Oavsett vad så förstår jag mamma.
Oavsett vad så älskar jag dig 8, runt månen och tillbaka igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman för fina ord. Vissa pratar nog strunt för aldrig någonsin är du en börda. Du är min älskade dotter som börjar bli stor.

Svar: Sanna ord, jag älskar dig och det hoppas jag du vet, jag vill bara påminna dig om det ibland. Tack för allt min familj <3
PM

2013-05-21 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0