Vinna eller försvinna.

En tuff dag.
Jag vaknade alldeles sönderslagen och vet inte vad som hänt.
Dagen har spenderat på olika akutmottagningar med lång väntan.
Har varit på röntgen men "som tur var" så va inget brutet.
Alldeles blå och svullen.
Jag är besviken på personalen och inte minst mig själv.
Jag hamnar i sådana lägen att allting stänger av.
Ett land av innerlig rädsla, att land fyllt av sorg.
Men jag ska göra det bästa av läget, och skillnaden denna gång är att jag vill och inser att jag behöver hjälp.
Så håll ihop dig själv Patricia, det kanske läker tillslut.
Men om du ska vinna, så kan du inte försvinna.
För om du ska vinna så måste du va hel (och ren).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0