Inte helt okej.

Jag var på vårdcentralen idag.
Han var bekymrad, mina njurar fungerar inte som de ska troligtvis (uppenbarligen),
Och jag får inte i mig vätska, på sin absoluta höjd 2 DL per dag.
Kroppen vätskestrejkar och jag likaså (?).
Sist jag var där i slutet av mars så vägde jag ca 99/100 kg och nu tvingade han upp mig på vågen som visade 72 kg (med kläderna på).
Jag faller tillbaka i gamla mönster och jag blir så frustrerad på mig själv.

Jag väntar och väntar på att få träffa min läkare (psykiatrin).
Ett enda jävla väntande hela tiden, jag blir tokig(are)!
Får knappt sova, hamnar allt för ofta i såkallade gränspsykotiska tillstånd.
Och humöret svänger som en berg-och-dal-bana på tjack...ungefär.
Ena sekunden är det ok och sedan faller jag till botten på en sekund.

Vårdcentralen var väldigt bekymrad så de skulle ringa njurmedicinska på en gång och återkomma idag eller senast imorgon. Inför datortomografin som jag är kallad till så kommer jag bli tvungen att bli inlagd då jag somsagt inte får i mig vätska,  och kontrastvätskan slaggar igen "systemet" ännu mer om man inte får i sig en större mängd vätska.Vilket i mitt fall just nu är omöjligt.

Piss och skit idag igen, vi får se vart detta leder mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0