Jag har gått den här vägen förut.





 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är så underligt. För flera år sedan fann jag din bilddagbok, och än idag så kollar jag in ibland där och på din blogg. Bara för att se så du fortfarande ger dig fasen på att vinna. Kämpa på, du är så duktig!

Svar: Jag ska vinna, det finns inget annat mål. Men vägen dit kommer vara lång och svår. Jag måste kämpa på, år efter år. Tack för kommentaren!
PM

2014-01-31 @ 01:10:50
Postat av: Cc

Lycka till, jag menar det verkligen. Har kämpat/kämpar med skiten själv sen så lång tid tillbaka. Har följt dig länge och tycker du förtjänar bättre än att må så här. Kram från en okänd stalker..

Svar: Ätstörningar är verkligen en vidrig sjukdom som nästlar sig in i folks liv och förstör allt som någonsin varit helt. Men tack, jag kan behöva ett lycka till!
PM

2014-02-04 @ 05:47:01
URL: http://instagram.com/acurat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0