Mu

Yay gissa vad!

Jag har kommit in på mitt förstahands val i gymnasiet :D
Fredrika bremer (berika) Natur och matte/data, Asperger klass
way

Jag är skit pepp på att börja gymnasiet och så. De ska bli så jävla kul. Vi ska ju flytta och så också..och frammför allt.
Jag ska BO hemma (!!!)
Jag har inte bott hemma på lite över ett år.
De känns jätte skönt och sammtidigt jätte jobbigt att behöva lämna Tidda och personalen här på älvgården.
De har ju blivit en del av mitt liv nu.
Men Tidda kommer jag iallafall ha kontakt med. för hon är ju min blodsyster. We are connected for life lixom
Men blir så rädd för småsaker som.
Kommer jag ha någon kompis hemma som jag kan prata med?
Kommer jag börja skära mig igen när ångesten blir för stor? (jag håller ju på och slutar nu)
Vad ska jag göra om jag får panikattacker/panikångest/psykoser hemma?
 
Och sen saker runt skolan som typ:

Vart ska jag äta min lunch? (inte i en matsal hoppas jag för där är de för mycket folk)
Vad ska jag göra om lärarna drar dåliga skämt med ironi eller metaforer och jag inte förstår vad dom menar?
Vad ska jag göra om jag får panikattacker/panikångest/psykoser i skolan?

och sen har jag massor massor med frågor och funderingar, som jag hoppas att jag får svar på den 24 april när jag ska till skolan på möte.

Förövrigt så har mamma vart här i dag...på en föräldrar utbildning..så jag han se henne kanske bara 1 timma idag.. men ialla fall.

Tidda e random men söt ändå! <3

Kommentarer
Postat av: tidda

PM är random men söt ändå <3

2009-04-18 @ 19:56:45
URL: http://fuckingtidda.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAD KUL MED GYMNASIUM :D

vi i 9e saknar dig. pussar

2009-04-19 @ 19:44:07
URL: http://elinelin.devote.se
Postat av: Erika B :D

jag vara din kopmpis du kan prata med när du är hemme jag alltid finnas hos dig det vet du <33333 eller hoppas det i alla fall saknasr dig en massa längtar efter dig och tänker på dig väldigt ofta och hoppas vi ses snart. älskar dig PM <3

2009-05-19 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0