Petter och hans fyra getter

Har vart i valbo köpcentrum idag..
tänkte köpa en present till mamma som fyller år snart, men jag hittade inget
så de blev ytterligare ett par solglasögon till mig ^^
Har fem par nu ( men du har snott två par steffi och dom vill jag ha tillbaka)

Hade jätte svårt att somna igår...eller de gick inte helt enkelt
så jag Sophie och Petter tog en promenad runt kl 01 någon gång. sen somnade jag ca kl 03
Va mega trött imorse men jag sov lite i skolan idag. och så tog vi framm hammocken på baksidan så jag satt och gungade i den ( blev smått sjösjuk )

Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag skriver att jag inte vet vad jag ska skriva så att jag skriver något åtminstonde xD
nej men jag skriver igen lite senare.
Nu är jag uppe på den gladare delen av min humörsvängnings berg-och-dal bana... nyss va jag på den arga och sen rädda delen.
Upp till bevis vilken del de blir sen

Kommentarer
Postat av: steffi

dom ligger i min väska (a)... tänker inte ge tillbax dom.. moahahahaha...







näähmen jo då det ska jag visst göra ;) <3

2009-04-15 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0