Ensamheten- Tankar kring Saknad



Det fanns så mycket jag aldrig fick sagt.
Det finns så många frågor.

Var det någonting jag kunde gjort annorlunda?
Ja jag skulle ha visat för dig jag skule ha berättat för dig hur mycket du betyder för mig, Hur mycket jag saknar dig när jag inte är dig nära...även fast du kanske inte tror det så är det så!
Alla dom gånger du stått bakom dörren och skrämmt mig.
Brevet jag fick utav dig
Energi drycket med lappen : Bara för att du är en sötpöt Patricia <3
Alla de fina saker du gjort för mig.
Jag saknar dig.
Jag vill ha en kram..en såndär försiktig och varm isabelle kram.
Höra dig fnissa igen, se dig du underbara ängel.
Jag såg dig isabelle, jag såg dig och jag var så stolt över dig.
Du föll, du kämpade, du segrade om och om igen.
Du fortsatte kämpa..men sen tog det bara slut.
Hann du ångra dig?
Var du rädd? Rädd för att dö? eller rädd för att leva?
Var det något som nån gjorde som var det som gjorde att du brast eller var det något som ingen sa?
Var allt noga planerat?
Hade det hela blivit en fixering?
Isabelle?
Kan du höra mig?
Kan du se min smärta?
Du var den lilla solstrålen
du var skogsälvan
Du var hon som överlevde och det kommer du alltid att vara, Du ville så gärna ha livet,
men du visste inte hur det var, du visste inte hur man skulle leva.

du är gul,
du är grön,
du är rosa,
du är blå ,
du är röd,
du är fri nu,
du är fri!
Du är en ängel
du är saknad

<3

Isabelle lever du nu?
Lever du i frid Med dig själv, dina tankar och minnen?

Rest in peace...Live in peace

Isabelle

1993-2009

<3



Kommentarer
Postat av: fucking agnes

jag kan känna att hon lever nu.

2009-12-05 @ 21:58:39
URL: http://yourdearsister.webblogg.se/
Postat av: KP

Det finns så mycket du inte fick sagt.

Det finns så många frågor.



Var det någonting du kunde gjort annorlunda?

Ja du skulle ha visat och ha berättat för henne hur mycket du betyder för henne. Hur mycket du saknar henne när du inte är henne nära...även fast hon kanske inte tror det så är det så!

Alla dom gånger hon stått bakom dörren och skrämt dig..

Brevet du fick utav henne.

Energi drycket med lappen : Bara för att du är en sötpöt Patricia <3

Alla de fina saker hon gjort för dig.

Du saknar henne...

Du vill ha en kram..en såndär försiktig och varm isabelle kram.

Höra henne fnissa igen, se henne...underbara ängel.

Du såg henne.. isabelle, du såg henne och du var så stolt över henne.

Hon föll, hon kämpade, hon segrade om och om igen.

Hon fortsatte kämpa..men sen tog det bara slut.

Hann hon ångra sig?

Var hon rädd? Rädd för att dö? eller rädd för att leva?

Var det något som nån gjorde som var det som gjorde att hon brast eller var det något som ingen sa?

Var allt noga planerat?

Hade det hela blivit en fixering?

Isabelle?

Kan hon höra dig?

Kan hon se din smärta?

Hon var den lilla solstrålen

hon var skogsälvan

Hon var den som överlevde och det kommer hon alltid att vara, hon ville så gärna ha livet,

men hon visste inte hur det var, hon visste inte hur man skulle leva.



hon är gul,

du är grön,

hon är rosa,

du är blå ,

hon är röd,

du är fri nu,

hon är fri!

Du är en ängel

hon är saknad



<3



Rest in peace Isabelle...

1993-2009



<3



Live in peace Patsy..

Patricia lever du nu?

Lever du i frid Med dig själv, dina tankar och minnen?

2009-12-06 @ 17:16:35
Postat av: KP

Patricia lever du nu?

Lever du i frid Med dig själv, dina tankar och minnen?

2009-12-06 @ 17:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0