ARVIKA!!!!!!!!! YAY

kom tillbaka från arvika festivalen i söndag morse.

det va helt underbart!!!!

men...vägen dit. vi åkte kl 10 på morgonen. åkte ca 5 mil fick punka. hade inget reservdäck. -.-
Fick vänta på ett nytt däck i ca 3 timmar.
sen åkte vi igenom värsta åsk och regnvädret. ett av dom värsta jag vart med om. alla bilar bara stannade längst vägen för att de inte gick att se någonting för att det regnade så mycket. och sen jag då som satt och skrek i bilen (åskrädd!).

sen kom vi fram till ett litet bed&breakfast ställe. då blev det tjafs om sängarna så jag sov uppe med personalen. Det va tydligen också mycket dyrare än vad det stog på internet och golven knarrade som bara fan. men det va i allafall tak över huvudet.

sen skulle vi åka till själva festival området och då fick vi reda på att perkeringen låg en halv mil ifrån själva festivalen. så man fick åka festival buss där i från som btw kostade pengar+pengarna för parkeringen. sen åkte vi och åkte och åkte och så stannade han och sa att det va sista hållplatsen och att alla skulle gå av. då hade han inte sagt till vart incheckingngen va så vi hade åkt för långt. men i allafall. när vi väl kom dit så hade dom visat oss till fel ingång och vi fick inte gå in där. så vi gick tillbaka. det va jättevarmt och en bit att gå. sen visade en fuck oss till fel inchecknings tält så vi fick gå till ett nytt tält.
sen blev vi visade till fel ingång igen och vi fick gå tillbaka och sen tillslu

Kommentarer
Postat av: Melläh

Hej, ;)

Först ville jag bara säga att din blogg är totally awsum! ;D

Sen så ville jag påpeka att din blogg slutar med "tillslu"!

Det var lite konstigt.. Jag vill läsa meeer! Puss <33

2009-07-14 @ 13:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0