Medicinsk koma. Om du vilar nu, så kanske lugnet gör dig hel.

Nej nu får jag fan ta och peta i mig lite mera piller, så jag får sova någon gång.
Om 50 minuter är det en ny dag.
Om 50 minuter är det i morgon.
Och om 50 minuter så är det tre månader sedan den där dagen,
Då du slutade andas och dog.
Egentligen så vill jag bara sova, sova bort det som gör ont.
Men jag kan känna smärta, även när jag sover min allt för korta skönhets sömn.
Jag vill sova bort det onda, i en medicinsk koma.
Och vakna upp en annan dag, en bättre dag, en som förhoppningsvis inte gör lika ont.
Men nu får jag rota någonstans långt bak i min skalle, efter de där DBT-ninja skillzen.
Tvärs emot känslan, här och nu.
Jag ska sätta mig och åka med någon jäkla kamikaze taxiförare ut till hammarby sjöstad.
Gå på naken party (det vill säga att gosa med Erikas hundar).
Sen ska vi gå som två latte-morsor med en latte i ena handen (Såklart!) och en hund i den andra.
Jag ska försöka göra någonting bra utav denna ytterst deprimerande och smärtsamma dag.
Men först vill jag sova, snälla låt mig få sova och kanske kanske kanske lugnet gör mig hel.
Kanske kanske kanske så slipper jag bilden av min faster, döende vid min sida, alldeles alldeles för ung.

Kommentarer
Postat av: Bella

Du skriver så bra!



(om du vill ha lösen till mig så är jag SadKitty på dv, bara att fråga i ett PM där om lösen!)

2012-05-01 @ 19:44:35
URL: http://bellashemligatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0