Hypokondri.

Så jävla mycket för den lättnaden. Pfft!
Jag blir knäpp(are)! Vartenda tugga fastnar i matstrupen och jag blir knäpp av adrenalin påslagen jag automatiskt får då det känns som om jag håller på att kvävas.
Det är rent fysiskt utmattande att få i mig någonting så nu blir jag hypokondrisk...jag har säkert fått cancer eller någonting och kommer att dö en långsam smärtsam död eller någon annan otrevlig sjukdom.
Sänker jag medicin doserna så mår jag sämre psykiskt och det tänker jag inte stå ut med då det är tillräckligt illa som det redan är. Och nu? Jag vette fasiken.
Jag kan väl bli sondmatade eller någonting (ja jag överdriver då detta är väldigt frustrerande).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0