3/2-2012 Vem var jag då och hur blev jag nu?

Jag vill så gärna veta, hur fasiken såg jag ut.
Min gamla dator blev fuktskadad (Tack så jävla mycket mamma) och på den datorn fanns säkert tusentals bilder från en av den jobbigaste och mest kaotiska tid av mitt liv.
Jag var anorektisk. Och ingen fick ta bild på mig, fast som sagt jag hade tusentals bilder.
När jag var så sjuk så kunde jag bara se en valross i spegeln.
Men jag vet att jag brukade mäta mig själv, och jag kommer ihåg dem delvis.
Jag fick lätt händerna runt ovansidan av låren, och kunde nypa mig från magen mot ryggen.
Men jag har inte en enda existerande bild från den tiden.
Denna bild här uppe är tagen i augusti 2008. Och då vägde jag ca 9-11 kg mer än när jag var som smalast.
Och jag undrar och jag är så desperat efter att vet hur jag såg ut, jag vill veta hur jag såg ut.
Jag är så desperat att jag skulle svälta ner mig till den vikten jag hade då (är lika lång som då) men jag vet att det aldrig skulle fungera, med all denna neuroleptika.
Med viljelösa mig.
Med äckliga feta ätstörda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0