Rädda mig det gör för ont.

Och jag kan inte beskriva sorgen jag har i mitt hjärta.
Hur livet inte vill mig väl och ännu mindre döden.
Jag kan inte beskriva hur ont det gör, en bild en doft en vindpust ett andetag.
Och jag vet inte om det är dom goda minnena eller de väldigt onda som känns mest,
Som värker och skaver och får mig att tyna bort.
Jag vet inte vad det är som är värst.
Men mitt hjärta känns som ett svart hål, och jag är alldeles bottenlös.
Allt bär ett minne med sig, som gör så jävla ont.
Som värker i mig och får mig att känna mig så liten så liten.
Jag trodde jag hade kontroll, men jag lurar bara mig själv.
I mig är det ingen ordning och jag har tappat kontrollen.
Vem är jag, vad händer rädda mig.
Rädda mig det gör så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0