Stackars Patricia, hon kämpar och sliter.

För lite mer än en vecka sedan så blev jag sjuk.
Mycket sjuk.
Inte cancer, inte så sjuk.
Det var njurarna som sa ifrån igen.
Jag hade ständig feber upp till 41 grader.
Så nu har jag precis kommit hem efter 6 dagar på infektionskliniken på karolinska i huddinge.
Alla prover och värden sjönk i botten.
Så jag fick ligga med syrgas och min siamesiska tvilling "Droppet".
Just nu känner jag mig som en daggmask i kroppen ungefär,
alldeles skakig och sladdrig.

Det uppstod situationer då jag rätt ut frågade personalen om jag någonsin skullevakna upp igen i falll jag somande.
Dödsångest helt enkelt.

Orkar inte skriva mer om detta just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0