Allting var inte alltid såhär.

Ensamheten gräver sig längre in, och ovissheten gör mig galen.
Jag vill ha någon som bryr sig, någon som saknar mig.
Jag vill inte vara det här, jag vill ha mitt liv tillbaka.
Alla stulna år, alla känslor av att aldrig räcka till.
Jag vill inte känns mig så liten liten liten. 
Jag vill ha ett liv,ett liv...
Jag blir så bitter av att se alla så glada, sociala.
Jag undrar vad jag gjort för fel för att förtjäna det här.
Jag undrar vad jag gjort för fel för att aldrig bli accepterad.
Jag undrar vad jag gjort för att ingenting är som det skulle vara.
Jag har svikit alla och inte minst mig själv.
Jag är så ensam, men jag stöter bort vart enda människa jag har och har haft bredvid mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0